Arjen 4 en 6 maart

Ik, Arjen, had net een paar pluggen gekocht en dacht: "ik ga maar weer eens vissen." Het was direct raak en ik landde een mooie snoek van 53cm, bovendien behoorlijk dik! Ik had hem teruggezet en ging weer verder vissen. Al snel zag ik een snoek springen en gooide op die plek steeds uit. Ineens voelde ik een klap en begint mijn slip te lopen ik zeg tegen mijn maat; "pak de camera, dit is een grote!", maar toen de snoek boven kwam
bleek hij niet zo groot te zijn. De plug zat in zijn rug, niet gewoon gehaakt dus. Daarom heb ik de snoek snel onthaakt en gemeten: 62cm. Ik zette hem weer snel terug. Twee dagen later ging ik weer eens proberen. Er waren veel actieve snoeken in het water ditkeer; 6 aanbeten en een aanbeet van een snoek van zeker 90cm. Ik besloot naar huis te gaan, maar gooide nog een paar keer uit en toch was het weer raak; een leuke snoek van 58cm.


Filmpje:


Foto's: